piątek, 6 czerwca 2014

Prolog

Listopad 2012, Londyn 

O tej porze miasto zasypiało po nocy pełnej igraszek. Odurzeni londyńczycy wracali do domów z rozświetlonych klubów, lekko zataczając się po drodze lub łapiąc przypadkowe taksówki i zmęczonym głosem podając adres. Padał deszcz.
Stukot jej obcasów o chodnik sprawiał, że była doskonale widzialna, a przez cały czas miała wrażenie, że ktoś ją obserwuje.
Szedł za nią cicho, kurczowo ściskając w dłoni broń.
W oddali zahukała sowa, coś zaszeleściło, a ona, wystraszona, nerwowo patrzyła się na wszystkie strony w poszukiwaniu oprawcy. Jednak było zbyt ciemno, by mogła cokolwiek zobaczyć. Wciąż miała nadzieję, że to wszytko to tylko jej wyobraźnia. Po plecach przebiegł jej niechciany dreszcz, gdy z zaułka wyleciał kot. Nerwowo ścisnęła w ręce niewielką kopertówkę, dalej idąc przed siebie.
Na jego twarzy pojawił się lekki uśmiech. Wiedział, że nie pozostała jej żadna droga ucieczki. Przyśpieszył kroku, nadal starając się pozostać niezauważonym. Jego ofiara przystanęła, by ponownie się rozejrzeć, co stało się dla niej wielkim błędem. Jego palec wskazujący powędrował na spust broni. Uniósł dłoń i wycelował pistolet w postać stojącą przed nim. Kobieta zachwiała się i dotknęła rany na brzuchu, gdy kolejne pociski zatapiały się w jej ciele. Nie zdążyła nawet krzyknąć, bo już leżała na chodniku w kałuży własnej krwi.

24 komentarze:

  1. Świetne! Chętnie przeczytam dalszy ciąg.

    OdpowiedzUsuń
  2. Jfksjshkaiaajiahsjs super!

    OdpowiedzUsuń
  3. Troche krótkie, ale podoba mi się :)
    Czekam na ciąg dalszy :D
    Zapraszam też do mnie: http://booksforimaginationblog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Zapowiada się ciekawie ;)

    http://voanni.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Podoba mi się ciekawe jest :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajnie się zapowiada !

    http://dark-facee.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Jeju, mam taki "dreszczyk" ;) czekam na pierwszy rozdział! ;)
    pugix.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. OMG !!!!!
    Moze krótki prolog, ale mega *.*
    Czekam na 1 rozdział ❤

    OdpowiedzUsuń
  9. Podoba mi sie *.* , CZEKAM NA nastepne <3 !!

    OdpowiedzUsuń
  10. Owww czekam na nexta ☻♥ Zapraszam do mnie http://ibelieveicanfly-harrystyles.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Jeju,strasznie mi sie to podoba *-* W sumie nie znam się na opowiadaniach ale muszę przyznać,że ten mega mi się podoba,naprawdę! Początkowo nie wiedziałam o co chodzi,ale końcówka mega mnie zaskoczyła! Czekam na I rozdział! :D

    wiska-faashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. omfg ja chce daleeej <3 cudowne, weny kochana x

    OdpowiedzUsuń
  13. ja pierdziele, niesamowite *.* czekam na 1 rozdział.. tylko plis szybko : )

    OdpowiedzUsuń
  14. O mamo :o ale akcja ! *o* boski prolog :3 dodaj juz pierwszy rozdzial :D xx
    @sluumberr

    OdpowiedzUsuń
  15. Bardzo ciekawy prolog. Jest krótki ale dużo się w nim dzieje. Zostawia pewien niedosyt, chce się wiedzieć co będzie dalej, dlaczego on ją zabił, jakie miał powody.
    Czekam na pierwszy rozdział <3
    @Toriixdd

    OdpowiedzUsuń
  16. Jednym słowem mówiąc rozdział jest "ZAJEBISTY". xx

    @onedesey

    OdpowiedzUsuń
  17. jejuu, strasznie mi się podoba! ♥
    czekam na I rozdział z niecierpliwością xoxo
    @ojda_ojda

    OdpowiedzUsuń
  18. ciekawie się zapowiada, czekam na 1 rozdział

    OdpowiedzUsuń
  19. Wow, ciekawy ^^

    OdpowiedzUsuń
  20. Zapowiada się naprawdę ciekawie!
    Oczywiście będę czytać, dlatego też proszę o informowanie mnie o kolejnych rozdziałach :)
    Obserwuję x
    Życzę weny i dużo czytelników :)
    Pozdrawiam, @xAgata_Sz . xx

    Ps. Zapraszam na moje ff i liczę na komentarz oraz obserwację. Z góry dziękuję :) xx

    1. http://victim-ff.blogspot.com/?m=1
    2. http://envy-fanfiction.blogspot.com/?m=1
    3. http://xiwanttobelovedbyyou.blogspot.com/?m=1

    OdpowiedzUsuń
  21. Jacięęę, chcę już 1 rozdział, moja ciekawość mnie wyżera. XXXD

    OdpowiedzUsuń
  22. Wow.. to jest.. Wow! Nieźle... Tak, jestem ciekawa co będzie dalej. Nareszcie coś innego! Dziękuję za link do tego, nie żałuję, że przeczytałam, i czekam na dalsze części :) //@chocolate_girlx

    OdpowiedzUsuń
  23. Cześć! :)
    Fajny i zachęcający prolog. Tylko kto ją chciał zabić? Dziewczyna przeżyje, bo jakoś mi się nie wydaje, parząc na te wszystkie obrażenia...
    To jest morderstwo! Czemu ten facet w ogóle ją śledził. Co było w tej kopertówce?
    Nie mogę nic więcej powiedzieć, bo to dopiero prolog :)
    Pozdrawiam!
    Amy ;)

    W wolnej chwili zapraszam również do siebie :)
    http://melodie-serc.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  24. Genialne ! Jestem ciekawa co będzie dalej.
    @_agata_w

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz jest dla nas bardzo ważny ;)